تظاهرات مخالفان آل خلیفه در آلمان
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرنگار ایرنا در برلین،در این تظاهرات كه با حضور بحرینی ها و جمعی از اعراب مقیم آلمان مقابل سفارت بحرین برگزار شد، تظاهر كنندگان با دردست داشتن پرچم های بحرین،عكسهایی از كشته شدگان تظاهرات این كشور و كسانی كه مورد آزاد و شكنجه قرار گرفته بودند و همچنین پلاكاردهایی كه شعارهایی در مخالفت با جنایات آل خلیفه بر روی آن نوشته شده بود،سركوب خشونت آمیز قیام مردمی بحرین را محكوم كردند.

تظاهركنندگان همچنین در شعارهای خود ازسیاست ها و رفتار متناقض آمریكا در برخورد با قیام مردم بحرین و دفاع از حاكمان این كشور را محكوم كرد انتقاد كردند.

اعتراض به دخالت آل سعود در امور داخلی بحرین و همكاری نظامیان عربستان با رژیم آل خلیفه دركشتار تظاهر كنندگان از دیگر مواردی بود كه در شعارهای معترضان در مقابل سفارت بحرین در برلین شنیده می شد.

' عقب نشینی تمام مزدوران نظامی خارجی از بحرین'،' انحلال رژیم آل خلیفه'، ' آزادسازی هرچه سریعتر زندانیان سیاسی در بحرین'،' پایان دادن به كشتار و خشونت علیه معترضان ' و 'استقرار دمكراسی و آزادی در بحرین'، از دیگر شعارهای تظاهرات كنندگان بود.

بحرینی های مقیم آلمان همچنین در شعارهای اعتراضی خود،آل خلیفه را قاتل زنان و كودكان خواندند و خواستار مرگ اعرابی كه آنها را 'صهیونیست' می خواندند،شدند.

تظاهر كنندگان بحرینی، اعراب صهیونیست را فاشیست خطاب كردند و شعارهای ضد آمریكایی علیه اوباما و وزیرخارجه این كشور هیلاری كلینتون سر دادند.

'علی السرایی 'رییس گروه موسوم به 'سازمان بین المللی علیه ترور و عدم تعامل دینی' در حاشیه این تجمع اعتراض آمیز به خبرنگار ایرنا، گفت: آل خلیفه باید هرچه سریعتر به خشونت ها و سركوب انقلاب مردمی در بحرین پایان دهد .

وی با اعلام همبستگی با قیام ملت بحرین و آنچه 'مبارزه علیه دیكتاتور حمد بن عیسی آل خلیفه' عنوان كرد، گفت: مردم بحرین برای تحقق عدالت و دستیابی به حقوق قانونی و اجتماعی خود بپا خاسته اند و تا رسیدن به هدف دست از قیام نخواهند كشید.

اروپام ** 2051** 1701





:: برچسب‌ها: نیویورک , روش ,
:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: